lørdag 10. januar 2009

Et koselig hjem...

Hvordan får man et koselig hjem når hele huset er gips-plater... syntes de så og si helt glatte flatene er helt forferdelig, men det å slå på panelplater etc. er jo kanskje en unødvendig utgift... Eller? Jeg kvier meg til å henge opp ting på disse platene... de gir ikke noe i seg selv (malt panel gir jo allefall en viss struktur og er litt dekorativ i seg selv..)... gips er bare tamt og livløst :(

Jeg har lyst på liftgardiner, men syntes at det blir superkjedelig rundt vinduene om man ikke har gariner som henger litt på utsiden...Vi har igrunn ganske fine lister.. men de gjør ikke nok ut av seg...!!

Vel vel.. sånn er det når man kjøper et nytt ferdig-rekkehus av Block Watne...!! Men når jeg blir rik og skal bygge selv, da blir det iallefall ikke gipsflater på andre rom enn vaskerom etc...!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)