lørdag 31. januar 2009

Hektisk uke..

Blitt lite kreativitet denne uken, noen innkjøp har det alikevell blitt... vi var på IKEA på torsdag, og jeg ante ikke hvor mye fint og ikke minst billig stoff IKEA har... jeg kjøpte 3 typer stoff, og skal sy gardiner til kjøkkenet av det ene stoffet :) Vi kjøpte også garderobeskap, som jeg har lest er en ganske tidskrevende affere å få opp, så det spørs om det må bli garderobemontering før jeg kan sy gariner... men vi får se!

Stoffet jeg skal sy gardiner til kjøkkenet av er dette, blå striper.. og en kombinasjon av grønnfarger og blått i den andre stripen... veldig fint :) :

Navn : Elsa!

Så får vi håpe kjøkkenet får gardiner snart :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)