tirsdag 13. januar 2009

JAA!!

Status på mine bøker er : "sendt", så da burde de være her i morgen eller dagen etter!! Jeg gleder meg såå mye, håper jeg får til å sy det jeg ønsker, har med vilje ikke tatt ned julegardinene på kjøkkenet, for jeg orker ikke henge opp det ene andre paret jeg har til kjøkkenet!!! Så håper jeg kan finne en stilig gardin, og et stilig stoff, og få et stilig kjøkken!!!

Ellers ser vi på garderobeskap for tiden, tenkte på en hjørneløsning, men tror vi velger enten vanlig 2m skap med slagdører eller skyvedører, kanskje til og med fra Ikea!! De så bra ut, og hadde en bra pris, selv om jeg ikke trodde jeg kom til å kjøpe dette derifra...!!
Vi får se!


Håper bøkene mine kommer i morgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)