torsdag 8. januar 2009

Ny blogg!

Alle blogger for tiden, så jeg tenkte jeg skulle slenge meg på å blogge litt om ting og tang i hverdagen!!

Det er alltid hyggelig å lese om det folk gjør på fritiden, og kanskje jeg å kan bidra med noen ideer og smil.

En annen grunn er også at jeg ser at mange har så flotte interiørblogger, og siden jeg var så heldig å få symaskin til jul, OG siden jeg allerede har bestilt 3 stk sy/hobby bøker, så håpet jeg å kunne legge ut noen av mine nye kreasjoner!! (hvis det blir noe...håper bøkene kommer snaaart!! Vil sy!)

Symaskinen er en Janome JR1012, og enn så lenge virker den bra for mitt bruk:) Aldri hørt om merket før, men dette var maskinen mine foreldre hadde fått anbefalt, da alle andre merker var blitt mye dårligere enn hva de var, og ble produsert i Kina, noe som ikke oser av kvalitet kanskje....

Vel.. vi får se hvordan det går etterhvert... Mitt første prosjekt er en liten gardin på boden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)