søndag 11. januar 2009

Søndag igjen...

Da var det søndag igjen!! Syntes helgene går så alt for fort...!!

Men i helgen har jeg laget noe helt annet enn hva jeg hadde tenkt å blogge om her, jeg har laget min første bløtekake.. jeg er en sjokoladekakebaker... eller til nød marrengskake.. men i helgen har jeg laget både sukkerbrød og fylt med jordbærsyltetøy, krem og banan... på toppen var det krem og jordbær :) Og den ble over all forventning veldig vellykket :)

Ellers så har vi kjøpt speil til gangen..!! Så da er det nok en gang å bare å få ut fingeren å tørre å henge opp noe på veggene!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)