fredag 9. januar 2009

Treeeg Tanum.no

Siden jeg tenkte å sy litt, så bestemte jeg meg for å kjøpe noen bøker. Og siden Tanum.no var billigere på samtlige bøker så valgte jeg å bestille derifra...Bestilte 01.01.09, men fortsatt står bare status til : "Behandles"....

Men etter litt purring har jeg nå fått en mail som sier at det har blirr litt forsinkelser.. og at de vil sende meg bøkene så fort de får dem fra sin leverandør...!!

Så da får vi håpe de kommer snart, for jeg VIL sy!

Men nå er det helg, og siden det ikke blir noe sying, så får jeg heller slappe av og ordne litt andre ting...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)