torsdag 16. april 2009

Drømmen om å bygge hus

Planen og drømmen er å bygge hus, 100kvm passer fint for 2 personer, men om vi har planer om å bli flere syntes jeg det blir litt lite, og planen i hodet mitt har alltid vært å bygge engang!
Jeg har allerede sett for meg masse jeg vil ha, jeg lagrer bilder med gårdsplasser, vinduer, kjøkken, dører og andre løsninger som jeg vil bruke som inspirasjon når det en gang blir min tur!
Huset mitt skal ikke være et “ferdighus”, jeg ønsker et hus med som er mitt, som inneholder mine tanker og ideer og som det ikke finnes helt makent til!
Idag har jeg sett litt på peiser, drømmen er egentlig engelsk peis, og disse fine fant jeg på siden: http://www.rogerpearson.no/
Sjekk disse rammene….de var bare sååå stilige!!!
Sukk, drømme drømme!!
peis7
peis1 peis9
peis5 peis6
peis8peis4

1 kommentar:

  1. Skjønner godt du drømmer stort om en sånn. De er utrolig vakre. :)
    Hadde stort, vått blikk på disse en stund jeg også- helt til jeg fikk vite at de varmer så dårlig. Vakre ja! Så absolutt, men ikke av de mest fornuftige om man virkelig trenger den som alfa varmekilde. Desverre.. :(

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)