tirsdag 21. april 2009

Drømmer om sommer

Da jeg dro hjemmeifra i dag tidlig var det jo knallvær!! Spørsmålet er om solen har forsvunnet generelt i dag, eller om den ble igjen hjemme!!
Kjenner jeg gleder meg til sommeren nå, fikk jo en forsmak i helgen, lørdagen var ganske bra:) Jeg vet jo at det enda kan komme litt kulde, husker 17 mai i fjor, da sludda det!! Men det skal ikke skjer i år, sommeren kommer før vi aner det... håper jeg...!!!

Legger ut et bilde fra en holme i fjor sommer :)

Drømme drømme :)
Klem fra Hege:)
(p.s. dette innlegget er publisert med blogger, kommer bildet da med ?!)

5 kommentarer:

  1. Hei på deg.. og takk for hilsen.. Ja ikke sant det er flott med buketter... ( løvetann er ikke helt min greie, men vi får smile allikevel... ) Hurra.. nå er det loppis til helgen, og bloggere forteller om lagersalg i drammen.. lexington og gant til under 50%.. Kan det blir bedre?? Ha en deilig da i solen... heihopp.. :)

    SvarSlett
  2. javisst... hestehov og blåveis.. denne buketten er helt topp.. sjekk ut bloggen til små og store drømmer.. der har hun lagt ut fine bilder og info om lagersalget.. Lykke til.. og JAAAA!!! VIS FREM DET DU HAR KJØPT... jeg har fullbooket uken, så jeg rekker ikke.. hulk,,

    SvarSlett
  3. Hei hei.. Ja jeg falt pladask for de :)
    Kun de brune i skinn jeg så dessverre.
    Men for å være ærlig, så blir jeg fort utolmodig når det er så mye kaos. Meget mulig at det fantes andre typer innimellom, bortenfor, bak, forbi. hehe.., men jeg orket ikke presse meg forbi alle damene med store ikea bagger på skulderen :)
    Men det er absolutt verdt en titt!! :)

    SvarSlett
  4. velkommen til nib ;)

    va mye flott her på bloggen din, så la meg til som følger!!
    Ha en flott dag!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)