fredag 24. april 2009

Eføyer er fint... og snart er det helg

Den kjære orkideen jeg hadde stående i gangen mistet sin siste blomst i går kveld. Gangen er jo liksom et sted som "alle" ser, så da måtte min fine eføy på soverommet stille opp på kort varsel. Legger ut et litt mørkt bilde fra mobilen min, syntes iallefall det ble veldig fint:)


Tenkte kanskje jeg skulle skaffe en litt mer fyldig/større eføy til gangen, men denne får bo der så lenge. Sytnes i grunn det var finere med en eføy enn en orkide :)

Ellers så skal helgen brukes til litt mer blomsterjakting, samt se på steiner til å lage mur bak huset. Vi bor i rekkehus og jeg har blitt enig med naboen og mure opp en liten kant for så å plante en form for hekk og evnt noe planter i for å skille tomtene. Litt sånn som denne kanten:

(hentet fra benders.no)


Men som sagt da som et skille mellom tomtene. Hva tror dere om dette?

Klem Hege

3 kommentarer:

  1. Tror det kan bli bra med en slik deler. Skal dere ha en høy hekk eller slik som på bilde?

    God helg:)
    Monica

    SvarSlett
  2. Hekken må være litt mer enn den på bildet.. men tenkte ikke himmelhøy liksom.. da tar det nok litt mye av nabons sol ;)

    SvarSlett
  3. Hei hopp!! Har alltid vært orkide elsker, fordi de varer lenger enn mine eføy!! MEN plutselig fikk jeg til eføy, så nå har jeg de over alt.. Ergo.. nå liker jeg det MYE bedre.. Det ble iallefall veldig fint i gangen... Når jeg ser dine hagemøbler som så så fine og brune ut grøsser jeg med tanke på mine... Der har jeg en stooor jobb forann meg.. MEN loppis først i helgen.. hurra... ha en deilig helg...
    Tomine

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)