torsdag 16. april 2009

Forsøk på blinkskudd

Jeg tok med meg kamera og gikk en tur rundt i huset. Jeg liker å ta bilder, men jeg har et gammelt digitalkamera!! Så resultatene ble ikke såå bra..! Skal ikke bare skylde på kamera da, mulig både fotografen og motivet ikke er bra!
Her er iallefall ett bilde jeg ble veldig fornøyd med. Hjertet er kjøpt på mitt første og eneste Perfect Home party!
IMG_00961
I speilbildet i vinduet syntes både spisestuen og sjenken min! Jeg mangler fortsatt noe på veggen bak spisestuen, har generelt lite på veggene, og hater gipsplatene!! Ønsker meg panelplater etter en vegg med tapet, det hadde gjort mye, syntes malt panel gjør mye i seg selv. Gipsplater er døden! Men sånn er det når man kjøper et ferdig rekkehus!

1 kommentar:

  1. hei på deg, og tusen takk for hilsen.. en av mine aller første.. Jeg har fått tak i de store pottene i en blomsterbutikk i oslo... mange mange år siden, og de har stått egentlig i garagen, for fargen var så rar... men nå er den ene hvit, og når ny spray kommer i hus går den andre også.. hurra.. den som står ved siden av skoene, er egentlig en fruktskål, som jeg dekket med plast og har eføy i.. nå skal jeg kose meg med bloggen din... ha en deilig kveld...

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)