lørdag 18. april 2009

I dag skal jeg ut å titte!

I dag skal jeg reise ut en tur for å gjøre følgende:

1) Titte på blomster og stauder til beddene mine. Jeg treger i førse omgang noe til 2 bedd, kunne godt tenkt meg noe som sånn her i det ene :

 teppeblomst

I dette lille steinbeddet har jeg nå bare lavendel, hvit lavendel, så tenkte det kunne bli stilig med lave lilla eller rosa “tepper”.

2) Titte på interiørbutikker ( jeg har sett det er 3-4 stk i nærheten av planteskolen jeg skal til…) og jeg trenger litt nytt :)

3) Titte på prinsess for å se om et er noen fine gardiner på salg… jeg har 1 sett gardiner til stua.. og de trenger å få slappet av litt nå merker jeg…eller jeg trenger litt fornyelse… det kan å være saken her ;)

4) Prøve å fa tak i flere lille SIA lys, selv om dama jeg prata med i den ene interiørbutikken fortalte meg at de hadde gått ut, men jeg mener jeg har sett dem ;)

2 kommentarer:

  1. Her inne hadde jeg ikke vært før nei. Ha en hyggelig lørdag og takk for titten!!

    Hilsen Ljo

    SvarSlett
  2. God tur ut idag da! :)
    Har ikke vært på bloggen din før,så takk for titten!
    Ha en fin lørdag vidre! :)
    Klem C

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)