søndag 19. april 2009

Jeg har blitt medlem i NIB :)

Jeg er superstolt medlem i nib – Norske Interiør Blogger!!

http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/2009/04/nye-bloggere_17.html 

Nå må jeg virkelit bli flink å å blogge og flink til å ta bilder og ordne i heimen :) Gleder meg masse, og håper å få masse inspirasjon av de andre medlemmene også :)

Men nå er det ut i solen for å plante litt,  så til litt mer gress, vaske terassen, vaske fjellet ( har fjelltomt og vinteren har dratt med seg mye steiner etc), og om ånden enda er tilstede tenkte jeg at jeg skulle vaske noen vinduer :) Vi får se ! Gårsdagens fangst var kryptimian, så disse skal plantes i dag:

kryptimian

Ha en god dag :)

Klem fra Hege

3 kommentarer:

  1. Velkommen hos NIB....
    og kos deg med blogginga!

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  2. Velkommen! Alltid kos med nye blogger å titte innom :)
    Ønske dæ en fin søndag!
    Klem C.

    SvarSlett
  3. Gratulerer.. og tusen takk for hilsen.. vi gleder oss masse til husbygging.. derfor er jo bloggverden helt fantastisk.. jeg får så masse råd!!!
    ha en fortsatt deilig søndag...

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)