tirsdag 7. april 2009

Leenge siden sist..

Leeenge siden jeg har blogget litt nå… og kall det gjerne en sensasjon: MEN JEG ER GANSKE FERDIG MED GARDINENE på kjøkkenet…

Ganske fordi jeg måtte improvisere litt ang en liten “pinne” i bånn av gardinen for å lett kunne heise den opp og ned… så jeg ser fortsatt etter det, men gardinene er oppe, jeg har til og med laget et matchende løper, skal få lagt ut bilde så fort som mulig!!

Ser at forrige innlegg handlet om skapet på soverommet, og det gikk bra… det gikk på plass, og vi er suuuperfornøyde :) Skal se om jeg får lagt ut noe bilde av det å etterhvert :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)