mandag 20. april 2009

Mandag…

Det begynte ikke veldig bra, med beskjed fra NSB om at de anbefalte folk i IKKE ta toget til Oslo s! Det passet veldig dårlig siden jeg hadde møte i Oslo kl 9. Men jeg fant plutselig ut at det kjøres busser herifra også, så da kom jeg meg på en timesexpress og humpet inn til Oslo. Da jeg først klarte å komme meg inn, så var ikke dagen så halv-gal heller, så det er bra. Da er det bare 4 dager igjen til helg:)

Ellers så har jeg tatt bilde av mitt vindu, dvs av lampe og plante. Jeg er litt usikker på hva planten heter, mamma kaller den porselensblomst, men jeg vet ikke om det stemmer heller. Uansett tror jeg den trives VELDIG bra, “kameraten” også ( har doble vinduer og en slik plante i hver), de brer seg iallefall utover, og siste påfunn var å “holde hverandre”. De vokser helt sinnsykt, og har masse blomster!! Mest nå på våren og sommeren, men det kommer alltid en blomst om vinteren også.

IMG_0097

Jeg har å rukket å pløye interiør-butikkene det var link til på NIB i dag:) Mye fint altså, skulle ønske jeg var litt flinkere til å ha litt ideer og til å tørre å ta noen sjanser for å få det litt koselig. Men økonomisk og fornuftig som er jeg, så er det det som seirer når jeg titter på ting… så da lar jeg være å kjøpe…hehe.. hvis jeg ikke finner noe som jeg bare vet 110% hvor jeg skal ha.. hehe… Strengt tatt en positiv side egentlig… men litt kjedelig til tider.. hihi…

Vel.. dette var dagens lille innlegg, lurer på hvorfor ikke bildene jeg publiserer komme i blogglisten. Altså i den listen der det vises de nyoppdaterte bloggene, med et bilde(om innlegget har bilde). Mine innlegg har jo som oftest bilder, men de dukker aldri opp, bare overskriften! Noen som vet ? Jeg bruker Windows Live Writer for publisering!?

Stor klem fra Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)