søndag 26. april 2009

Nydelig helg

Det har vært en nydelig helg med nydelig vær!! Så det har vært mye ute og lite inne... ergo lite interiør, men mer blomster!!

På fredag dro vi på hytta for å hjelpe pappa med å bære inn en vaskemaskin, og støpe gulvet på badet... eller gutta gjorde dette, men jeg raka litt :)
På lørdag var vi ute å tittet...så blant annet på mur.. og handlet litt vårstauder:)

Så idag var det planting i massevis, både i blomsterbeddet foran huset, i mitt lille steinbedd og i en liten krukke :)
Tulipaner og en staude

Deilig, men i morgen er det visst jobb igjen har jeg hørt rykter om ;) hihi...

Klem Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)