mandag 13. april 2009

Prosjekt 2 - Kjøkkengardiner

Jeg begynte så på prosjekt 2, kjøkkengardiner, men jeg har bestemt meg allerede at jeg IKKE skal ha to vinduer tett i tett sånn noen gang i det huset jeg skal bygge en gang i fremtiden!!! For det å få gardiner med 100% samme lengde er ikke noe for nybegynnere tror jeg…

Så derfor laget jeg en litt annen versjon, med heisesystem, slik at jeg kan justere dem så de blir ca like lange ;) Følte meg veldig lur da jeg kom på det!!

Under sying:

IMG_0056

Mine nye kjøkkengardiner:

IMG_0062

Og med matchende løper til kjøkkenbordet:

IMG_0064

Jeg ble igrunn ganske fornøyd, iallefall til at dette er mitt 2. syprosjekt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)