torsdag 30. april 2009

Ute til lunsj...

Jeg og ei anna på jobben bestemte oss for å gå ut i det fine være i lunsjen idag, kan ikke bare sitte inne å råtne ;)

Så vi fant oss et sted på skøyen, bestilte en sanwitch, og vips så så jeg rett på:

(hilmershus.no)
Så da måtte jeg jo innom:)
Finner stadig ting her på skøyen som jeg egentlig bare "har hørt om". Sist uke var det en blomsterforhandler som alle snakker så varmt om, som har alt nemlig "Olsens Enke"... tydeligvis er det Skøyen det skjer ;)
Jeg jobber fortsatt med tommines utfordring... såå vanskelig..!! Men kommer nok på noe lurt etterhvert :)
Legger ved noen drømmer fra hilmershus.no :





Klem fra Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)