tirsdag 14. april 2009

Uterommet – Det er snart sommer!!

Hva skal jeg finne på av hage-sysler i år?
Vi bor i et nytt rekkehus, bestående av 3 hus. Siden det er nytt er det uten hage, så vi har hatt litt å pusle med…
Vel, det er fortsatt nok å ta seg til i hagen, selv om vi fikk gjort en hel del i fjor så mangler det litt blomster og plen foran, og nok en støttemur bak huset, stakkars sambo, han hadde jo mareritt om støttemurer i fjor…
Vel legger ut noen bilder av hvordag ting ble i fjor!
Ellers først hvordan det var kanskje, dette var utgangspunktet, ganske kjedelig i grunn… :
Før hage
Slik så det ut sånn litt undervies:
hage2
Og dette var det vi klarte å få til før kulden kom:
hage3
I år står fortsatt litt planting, og plen foran på planen, men også å sette opp mur og plante i en skråning bak huset!! Jeg liker å pusle ute i hagen, så jeg syntes egentlig ikke det er så ille, trodde aldri jeg skulle bli sånn, men etter jeg fikk mitt lille hus så har jeg blitt såå glad i å puse med planter og blomster både ute og inne!
Alle prosjekter skal bli publisert etterhvert her, nå må bare sommeren komme litt nermere, så er vi i full gang med hagen igjen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)