torsdag 23. april 2009

Venter på helg...

Det første jeg gjør hver dag jeg kommer hjem fra jobb er å gå innom blomsterbeddet mitt for å se om det har kommet opp noen tulipaner. Bladene kom lenge før påske, men blomstene lar vente på seg. Jeg ser at det har kommet flere klopper nå da, men jeg vil snart se en utsprunget tulipam!! Se at det er noe som spirer og gror utenfor mitt lille hus, et tegn på at sommeren kommer nermere og nermere!



Ellers har det vært en tung uke generelt. Og jeg gleder meg til helg.

Da jeg trodde at det at noen av mine venner har mistet jobbene sine skulle bli det tøffeste, så får jeg beskjed om at ei venninne har forstadie til kreft i livmoren. Dette innebærer at de vil fjerne livmoren så fort som mulig! Hun har ikke barn fra før, og mister da sjansen til å bære frem et eget barn. Dette må være en av de værste beskjeder ei barnløs jente på under 30 kan få...Stakkars, livet er ikke rettferdig, og igjen så er dette en påminner om å leve i dag, bruke tid på dem man er glad i og kanskje å ikke utsette dette med barn alt for lenge( den siste var kanskje mest til meg selv...). Man vet ikke hva som venter rundt neste sving.


Vel .. dette er grunnene til at jeg ikke har vært så aktiv denne uken... dagene frem til i dag har gått fort og sakte på samme tid... jeg merker jeg trenger helg snart... heldigvis bare 1,5 dag igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)