fredag 29. mai 2009

Bursdagsgave - DKNY pc-veske :)

Da har jeg akkurat forsøkt å ta noen bilder av min kule bursdagsgave :)
Av min kjære samboer fikk jeg nemlig denne kule DKNY pc-vesken :)
Den har blitt flittig brukt 3 dager allerede, jeg digger den!! Men merker jeg blir litt sliten i skuldra, så jeg får nok bytte på litt mellom den og min vanlig kjedelige pc-sekk!!
Bildene ble ikke de beste ( tatt med mobilen), men man får iallefall et godt inntrykk av hvor stilig den er :)


Ellers gleeeder jeg meg til helg og det knallværet som er meldt:) Det blir nok både litt hjelp til pappa som driver med badet på hytta, og båtpuss i helgen :)

Klem Hege

2 kommentarer:

  1. Fin den var :)
    Godt du fikk shoppet litt. Alltid godt for kropp og sjel. Kansskje ikke så stas for lommeboken. hehe..
    Ønsker den en finfin langhelg.
    Klem

    SvarSlett
  2. For en nydelig PC-veske! Gratulerer med overstått bursdag! :) Håper du har en fin kveld!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)