lørdag 2. mai 2009

Det er helg, og det nermer seg sommer...

Det er så koselig å se ting spire og gro rundt en.
I dag har vi oljet gassgrillen, bordet til utemøblemanget og 2 stoler!! Litt av en jobb det der altså, så kjenner jeg ikke liker tanken på at vi har 4 stoler til, pluss 2 andre stoler som trenger samme behandling....
MEN resultatet ble vekdig bra, så det blir nok bilde så fort terassen er klar :) Oljet terrassen i går, så merker det går mot sommer :)
Håper jeg snart får lagt ut noe mer interiør, samt svart på utfordringen til tommine på interiørtips... ;) Det kommer nok!! Bare jeg kommer på noe lurt..!!

I mellomtiden legger jeg ut noen bilder at de flotte tulipanene som har dukket opp i blomsterbeddet mitt :)




Stoor klem fra Hege

4 kommentarer:

  1. Så kos når det blomstrer, er stadig ute i hagen og ser på knoppene rundt omkring;)
    Skjønne tulipaner!

    SvarSlett
  2. Nydelige tulipaner :)
    Selv er jeg hekta på botaniske tulipaner, de kommer gjerne flere uker før de andre :D

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dine første! :D

    SvarSlett
  4. Hei, grattis med tulipper!! Det er så koselig. Har du sett på bildene fra Keukenhof inne i bloggen min? Helt villt!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)