fredag 8. mai 2009

En ny tulipan og et nytt pledd

En ny tulipan har dukket opp i blomsterbeddet mitt :)
Jeg har plantet 2 "klynger" med forskjellige tulipaner, den ene er det jo allerede bilder av her på bloggen, men nå begynner det å skje noe i den andre også :)





Håper på godvær i helgen, da skal blomster handler og urner fylles, gleder meg masse og krysser fingrene for været :)
Ellers fant jeg meg et pledd jeg virkelig digga på KID interiør:

Elsker blått, og syntes i grunn det passe fint til min "mulvarp" fargede sofa :) Skal se om jeg får lagt ut bilde av den i sofaen :)


Klem Hege

3 kommentarer:

  1. ),O
    lö,)
    l),
    l

    Tittet innom deg!

    Kid har så mye fint for tiden!
    De har blitt så flinke til å plukke opp trender.
    Jeg skal på ærend etter kurver senere...de var utsolgt sist jeg var der.

    Riktig god helg, håper at du titter innom meg også!

    SvarSlett
  2. det er så kjekt med våren, da kan man tusle rundt i hagen og la seg overraske over små skatter som har dukket opp, som denne søte tulipanen :)

    Hyggelig at du vil stå på hagebloggerlisten, da har jeg lagt deg til :)

    SvarSlett
  3. Oj.. tror jeg må ta meg en tur på Kid.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)