søndag 17. mai 2009

Gartner hos mormor

I dag har jeg vært gartner hos mormor, begynte kl 10, og var hjemme kl 20.30... så tiden har blitt brukt til raking, plenklipping( stooor plent... 1,5t i høyt tempo), luking, skjæring av trær, påfyll av jord, og planting av to krukker!!! Så jeg har gjort nok i dag ;) hehe...


Mormor har blitt så dårlig det siste året, og klarer ikke lengre hagen. så mamma føler hun for tiden har 3 hus med hager( sitt eget, hytta og huset til mormor), så da tenkte jeg at jeg fikk bidra litt siden jeg alikevell skulle hjem til 17. mai :)

Legger ut noen bilder av plantetypene jeg plantet, det ble en urne med en stoor petunia (rosa)og en spansk margeritt(hvit med lilla), og en krukke med en liten petunia(mørke lilla), en vanlig margeritt(hvit) og en eføy :)

Veldig fornøyd med dagens innsats :)

-Hegee

3 kommentarer:

  1. Så heldig mormoren din er som har noen som hjelper til, kan ikke være greit å se ting "forfalle" rundt seg, og ikke kunne gjøre noe med det. Hun setter nok veldig pris på det dere gjør, og det er jo alltid hyggelig å kunne gjøre noe for andre.:)

    SvarSlett
  2. Så fint du har gjort det i dag :) Flotte bilder,og du fikk sikkert en glad og takknemmelig mormor (og mor).

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  3. Så fint du har det, liker spesielt muren og bedene dine. Veldig innbydende!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)