torsdag 28. mai 2009

Jordbærplanter - Sambo har bidratt

Min samboer syntes det er veldig fint med alle blomstene, men han ville gjerne hatt noe som han kunne spise etterhvert ;) Så jeg tok han med å handlet urne og en pakke med månedsjordbær. Vi valgte disse jordbærene fordi de visstnok kunne komme igjen flere ganger i løpet av sommeren :) Jeg regnet vel egentlig med at jeg måtte plante dem, men sa litt fleipete at det var han som ville ha dem, så da var det hans jobb å plante ;) Jeg drev på kjøkkenet og syntes det ble misstenkelig stille og plutselig hører jeg: "Kan du fylle opp elefanten og komme ut til meg?" ( vi har en liten elefant-vannkanne på kjøkkenet), og der satt han mitt på plenen og plantet jordbær ;)

Så her er resultatet:

Han var litt missfornøyd med at han ikke hadde klart å plante dem helt symetrisk.. men jeg regner med at plantene vokser og dekker over de hull som måtte være :)
Syntes han var flink jeg da :)

Klem fra Hege

2 kommentarer:

  1. Hei! TAkk for hyggelig hilsen:) Så flott blogg du har!!!

    Ha en strålende helg!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  2. Flinke mannen!! Ja er det ikke litt morsomt når de faktisk finner på hagesysler heilt på egenhånd? :D

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)