mandag 18. mai 2009

Mitt nyeste kjøp

Jeg kom såklart over en såå stilig potte i helgen! Var innom den lokale blomsterbutikken hjemme hos mamma og pappa og skulle kjøpte 17.mai bukett til grava til morfar, og så kom jeg over denne på salgsbordet!!
Den var veldig stilig, sett etter noe liknende leeenge, skulle bare ønske den var enda større, den er ganske liten og har kun plass til en liten eføy. Er det noen som har sett slike eller tilsvarende i større?


Den har fått plass på den lille komoden min i gangen, men den ser bittelitt snuppete ut... MEN den er utrolig stilig allikevell:)

Så.. noen som har sett slike i østfold-området?

Klem Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)