tirsdag 12. mai 2009

Nye blomster har kommet til...

På tide å se litt i blomsterbeddet igjen vel:) Det spirer og gror heletiden, og ser slettes ikke værst ut.
Nå som solen skinner er tulipanene såå stilige, de har rett og slett brettet seg ut, og ser jo så fine ut :)
Veldig moro når folk som går forbi kommentere så fint det er i den lille hagen min :) Jeg har å plantet den første krukken med sommerblomster! Veldig koselig!
Her er noen bilder:

(Årets første sommerblomster er plantet)

(Mitt lille blomsterbedd)

(Stilige tulipaner)

(stilige tulipaner igjen)


(nok et bilde av blomsterbeddet mitt)

Stor klem fra Hege, som godt kunne jobbet heltid med hage etc ;) hehe..

3 kommentarer:

  1. Ja jeg skjønner godt at du får kommentarer..vakkert var det:O)Klem fra Maliva

    SvarSlett
  2. Mye fint som blomstrer hos deg.Har plantet i krukker og kasser jeg også,er så herlig når våren kommer og man kan sprette ut og ta fatt i hagen.

    SvarSlett
  3. hei igjen,krabbesnørene har jeg kjøpt i en lokal liten butikk som selger mye tre leker.(er ingen kjede butikk)Skuff seksjonene som ble bukt som base i gangen heter stolmen,og er helt enkle hvite.s 152 i ikea katalogen 2009.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)