fredag 22. mai 2009

Nye blomster..

Det er sommer og fine blomster er overalt! I går var jeg på det lokale blomsterutsalget og kjøpte meg noen flere blomster da... Det ble 2 krukker med spanske margritter og eføyer i til muren min. Samt en oppstammet rose, den var fra i fjor, så jeg fikk et veldig godt kjøp på den også, 125 kr, det var den absolutt verdt..!!

Bare terrasse blir helt ferdig nå så kan jeg få pyntet litt på terrassen også :)
I helgen skal jeg ut å se etter et speil, nye gardiner og en tuja, har en liten "hekk" av tuja som skal hindre snø om vinteren, men det har blitt en liten "gløppe" mellom noen av dem;)

Legger ved en liten bildeserie av gårsdagens shopping:





Klem Hege

3 kommentarer:

  1. Så flott det ble, da :) Det er kosleig når sommerblomstene begynner å komme på plass.

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  2. Kjempefin hage!
    Vi holder på å ordne på vår, har kun bodd her i vel et år, og nå skal alt gjøres om på;)Men kjekt er det jo, spesielt når man kan begynne å fylle bedene;)
    ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Mange fine blomster du har fått deg,deilig når man kan begynne å fylle krukker,potter og kasser.Blir en annen stemning når hagen fylles med farger.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)