onsdag 13. mai 2009

Nyklipt plen for første gang

Da har jeg klipt plenen for første gang!! Vi sådde det meste av den i fjor sent på året, og enkelte steder kom det ikke noe plen i det heletatt i fjor, men det lå tydeligvis i dvale for det kom opp så fort snøen forsvant, og har blitt den fineste plenen her :)

Legger ved noen bilder av hage og mur, siden det så ganske fint ut med nyklippet plen og greier:) Så her ser dere hva store deler av fjorårets sommer gikk med til !!

I år skal det settes opp mur bak huset... så helt ferdig er vi ikke enda.. men det hjelper på :)

Huff.. postkassa ser litt shabby ut... ønsker meg en ny stilig en som ikke alle har.. noen tips?









Stoor klem fra Hege

5 kommentarer:

  1. Så flott dette var. Kjempefin mur og trapp.

    SvarSlett
  2. Hei! Så koselig du er innom bloggen min! Kjempeflink som har klipt plenen. :) Det skal jeg ut og gjøre nå mens lillejenta sover. På tide, for å si det sånn... Jeg ønsker meg en postkasse fra Bruka design. Anbefaler deg å kikke på hva de har på nettet. Superfine syns jeg iallefall! Ha en herlig dag! :)

    SvarSlett
  3. på tide med en plenklipp her også.fint det har blitt med mur og trapp osv.og fin og grønn plen til 17 mai!

    SvarSlett
  4. Hei så hyggelig at du stakk innom.Og så fin ute plassen deres ble.Deilig å kunne nyte den i år da.
    Skal gi deg et fantastisk shopping tips ,der finner iallefall jeg alt jeg er på jakt etter.HOME&COTTAGE på vinterbro.En helt nydelig butikk.Absolutt vært et besøk.Hilsen Heidi

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)