søndag 14. juni 2009

Anbefaling: Super-krem!!

Jeg tenkte jeg skulle begynne dette innlegget litt mildt med min nyplukkede blomsterbukett, elsker markblomster, så jeg tenkte jeg skulle prøve å ha friske blomster på bordet så lenge det er mulig :) Ellers skal dette innleggen handle om denne kremen: AgrOsan!
Da jeg la meg i går, la jeg merke til at jeg hadde fått et stikk like ved øyet, naboen mente det var Tuneflue, men jeg tenkte ikke noe mer over det. Så det hadde begynt å hovne bittelitt opp da jeg gikk for å legge meg, MEN da jeg våknet i dag tidlig merket jeg med en gang at noe var rart... merket at jeg nesten ikke klarte å se på det ene øyet, og gikk for å se meg i speilet, og dette var synet som møtte meg :

Syntes i grunn det ble enda litt værre etter jeg sto opp, men tenkte egentlig at det måtte gå sin gang helt til mamma minnet meg på kremen jeg kjøpte etter i fjor sommer da jeg fikk vepsestikk og kremen fjernet det hele på 30 min !! Og jeg smurte på, og slik så jeg ut etter 20-30 min:

Det var bittelitt hovet da også, men MYE bedre!! Så denne kremet er helt super:)
Det som står på den er følgende :
AgrOsan
Den lille hudlegen
Antiseptisk hudkrem m/Bivoks og Tea Tree Olje.
Kjøestillende hudkrem. Beskytter huden mot uttørring, sprekkdannelser og infeksjoner. Effektiv mot hudplager. Heler sår og rifter. Meget god på brannskader og solbrent hud. Påføres 2-3 ganger daglig ved eksem og psoriasis. Ellers etter behov.
Inneholder:
Bivoks, tea tree olje, eucalyptusolje, kokosolje, cetylalk, cetostearylalk og parafinolje!

Aner ikke hva alt dette er, men kremen fungerer iallefall yppelig på tuneflue-bitt og vepsestikk :)
Den finnes i gul og grønn, hvor den grønne inneholder litt mindre dill og lukter litt mindre! Jeg har kjøpt min i en sånn "helse"-butikk, altså ikke apotek, men jeg ser den selges på nett også :)
Dette er en krem alle burde ha i skapet :)

Klem Hege

7 kommentarer:

  1. Hei Hege!
    Den var genial for småbarns-foreldre- så kjekt!
    Takk for lurt tips, klem Hege.

    SvarSlett
  2. Supert!! Jeg har en datter som får vanvittig reaksjon på myggstikk, så gjett om denne skal inn i mitt hus ja!! Takk takk, og god bedring!

    SvarSlett
  3. Så flotte markblomster du har plukket!
    Går det virkelig ann...ja dette må være et vidundermiddel!.....Løp og kjøp :O)

    Ha en fin ny uke!
    Klem fra LInda

    SvarSlett
  4. Takk for tipset! Tror jammen meg at jeg må kjøpe en slik en jeg også gitt:)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for tipset! Sånn må jeg prøve å få tak i. Selges den på helsekostbutikker?

    SvarSlett
  6. Hei, hei!
    Her var jo enda en ny koselig blogg jo.... og fra Østfold..;) så bra.
    Supert tips du kommer med. Må bare få tak i den, selv om vi i Indre ikke er særlig plaget av Tuneflua, heldigvis;)
    Ser at du "etterlyser" koselige interiørbutikker i Østfold... Her er jo mange!
    Riktignok er butikken til Anniche utrolig koselig (var en tur innom henne i våres) men vi har faktisk mange hyggelige interiørbutikker her også. Anbefaler en tur til Albertines Verden i Askim. Der er det bare kjempekos og med en super dame som driver. Ellers er det noen hyggelige butikker i Halden og Moss, i Borge, ja det er mange. Og dessuten min butikk da... ;)
    Ha en strålende uke!

    :-)

    SvarSlett
  7. Hej!! Min syster som bor i Norge tipsade mig om denna salvan, jag har svår psoriasis o har testat det mesta utan bättring.... Men nu har jag smörjt med denna mirakel salva i ca 1 vecka o jag är sååååå mycket bättre!! :) Hälsningar Jeanette

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)