søndag 7. juni 2009

Besøk på gårdsplassen!

Her en dag da jeg skulle ut å kaste søppla før jeg skulle legge meg hørte jeg det ruslet i grusen, jeg tenkte det var en katt, og må innrømme at jeg tråkket litt ekstra hardt, da vi har hatt store problemer med kattemøkk! Men det ga seg, det var liksom ikke katt som stakk! Så ser jeg en nabo som står ute å røyker, og hun sier: " jeg tror du har pinnsvin under bilen". Og det hadde jeg ! Første gang jeg har sett pinnsvin live:) Så jeg måtte jo ta bilde av den lille redde ballen!! Foreslo for sambo at vi kunne ta den inn som kjærledyr.. men jeg fikk ikke lov gitt.. hihi...! Var vel ikke helt alvorlig ment, men den var veldig søt altså :)
Legger ut 2 bilder av den lille ballen:

Pinnsvinklem fra Hege

1 kommentar:

  1. Åhh pinnsvin er koselige dyr å ha i hagen!

    Klem Linda

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)