tirsdag 23. juni 2009

Blomster og besøk hos Boligfryd!

Da har jeg kjøpt meg mine første pioner(peoner).. ble plutselig litt usikker på hva det egentlig heter her nå.. men blomstene er iallefall veldig fine :) Og det var godt med litt farge på blomstene også, har en tenden til å holde meg til ganske hvite eller lyse farger!!
Ellers var jeg å klippet meg i går, måtte få orden på noen fjoner, og på veien hjem hadde jeg avtalt å stikke innom Mona som driver Boligfryd! Det viste seg nemlig at hun holdt til like i nærheten av der jeg klippet meg... og jeg må si igjen Mona(om du leser dette): for et flott hus du hadde.. og en flott uteplass også.. veldig koselig :)
VEL.. jeg klarte da å raske med meg bittelitt fra henne... en wallsticker med teksten "Always kiss me godnight", 2 wallstickers hjerter (som jeg fikk på kjøpet.. tusen takk :)) Og 4 stk hjerte knagger!!! Veldig fornøyd!!
Ellers har vi tatt en liten båttur i dag, nydelig vær selv om klokka ble over 17.00 før vi kom oss ut..merker det er noe som likner sommer ute! Deilig!
Ha en flott uke!!
Klem fra Hege

3 kommentarer:

  1. Ja, er det ikke deilig!!
    Den wallstick'eren med always kiss me godnight er jo utrolig søt da! Flotte pe(?)oner, de har jeg lyst på¨i hagen.. men jeg får nok nøyes med det jeg har!

    SvarSlett
  2. Har lyst på den wall stickern jeg også.Peoner er nydelig,men kunne ønske de varte mye lengre.Sommer varme her og,nydelig!Håper det holder seg til ferien min som er straks rundt hjørnet.

    SvarSlett
  3. Hei igjen!
    Tusen takk for hyggelige ord! Håper du blir fornøyd med stickersene. Pionene dine var nydelige! :)
    Håper du koser deg i varmen, vi får nyte det så lenge det varer. Ha en strålende sommer!
    Mvh Mona

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)