søndag 21. juni 2009

Den første pakken har kommet :)

Pakken fra Interiør 63º N har kommet i posten (etter å ha vært diverse steder rundt om i landet..), og den var bra...som forventet, eller faktisk bedre enn forventet, fikk ikke bare det jeg hadde bestilt men også en søt liten "pose" med teksten "My Things", Tusen takk :)
Jeg kjøpte 2 stk stilige Gant puter :) Og 4 stk Gant hånd-håndklær :) Her kommer noen bilder av sofaen min, med stilige puter:




Pleddet er Kid da, men det matchet bra!!

Ellers har helgen gått med til sverige og nordby(masse shopping...feriepenger fikk kortet til å gå varmt), samt graving bak huset! Tenkte vi skulle grave ut en skråning for å få plass til en liten bod, men det er utrolig hvor mye masse man får i en skråning!!

Nå er det jordbær og tv-titting:)

Klem fra Hege

4 kommentarer:

  1. Hei hei!! Takk for hilsen..all ros for putesying mottas med stoooor takk... Jeg er VELDIG stolt.. Møblemanget er vi veldig glad i, og det står ute sommer som vinter, og er like fint.. Vel verdt pengene...Du har fått fine puter, og pleddet matcher perfekt.. Husk å kikk innom Florence.no der har de veldig masse som er ala typen Lexington og Gant.. Jeg liker det godt.. Det er ca halve prisen, og vel så god kvalitet! Ha en deilig uke... HURRA... nå er det sommer!!..

    SvarSlett
  2. Hei hei :)

    Så fine de putene var og de passet skikkelig godt i sofaen din!

    Ønsker deg en fin mandag og start på en ny uke :)

    Klem fra Line.

    SvarSlett
  3. Kjempefine puter, og pleddet matchet jo superbra, og sikkert til en super pris i forhold. Kjekt med Kid, pengeboka blir mer fornøyd med handling derfra! hihi! Ha en superduper dag! klæm

    SvarSlett
  4. De putene vil jeg også ha...Har samme pledd som deg nemlig,kjøpt på kid til 50% veldig kjekt!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)