lørdag 13. juni 2009

Helg - med sol og litt handling!

Jeg dro da til gamlebyen i Fredrikstad i dag med ny innstilling i forhold til frimarkedet som er der, men jeg må si igjen, jeg syntes for det meste at folk sitter og selger din "dritt" og det til en ganske stiv pris.... Så det ble ikke noe shopping der, MEN det betyr jo ikke at jeg ikke klarte å bruke penger! Jeg fant en veldig koselig interiørbutikk!! Så da klarte jeg å kjøpe meg en type lykt! Siden det har hank så tenkte jeg at det kunne henges på veggen ute på terrassen, ellers så kan den stå på bodet ute nå i sommer :)


Ellers var vi innom det nye senteret på Nordby(Svinesund) på torsdag! Det hadde det blitt en del fint :) Kjøpte meg en sånn "fletta" jakke, og denne über-kule søpplekassa som jeg tenkte jeg skulle ha i skapet på badet! Kjekt med søpplebøtte på badet :)
Litt mye "kjeder" etter min smak, men også fine butikker som den nye til Individ, med merker som Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Boss etc :)
Ellers var det en butikk med masse frisørprodukter!! Og de produktene jeg bruker var iallefall billigere der enn her, Hårspray: 119 sek der, 190 nok her! Og KMS hårkur 199 sek, 280 nok, så her er det penger å spare :)

Det var det for i dag! I morgen er det hytta og siste finnish på båten, samt forsøke å gjøre ferdig blomsterbeddet :)


Nattaklem fra Hege

5 kommentarer:

  1. Så koselig- hadde ikke fått med meg alt:At du het Hege osv!
    Prøver å ikke fortelle "alt" der ute , men veldig hyggelig at du også bor i nærheten- da kan man jo møtes på blogg- treff..:-9
    Var sååå nærme å bli med i Oslo nå & Juni..
    Prøver neste gang!
    Ha en god natt, kommer på besøk igjen!
    Klem Hege 1 el 2 !

    SvarSlett
  2. 6 Juni skulle det stå, he he!
    Fortsatt klem Hege:-)

    SvarSlett
  3. Så fin lykt :) Den kommer nok til å pynte opp ute på veggen!

    SvarSlett
  4. Hei! Så koselig at du har lagt deg til som følger på bloggen min.. for da fikk jeg oppdaga din også! :)

    SvarSlett
  5. Fin lykt du har fått deg og kul søppel bøtte.Hvar på norbyn jeg også for ikke lenge siden,blitt mange ok butikker der.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)