fredag 12. juni 2009

Inspirert av dere :)


I morgen skal sambo (hvis det ikke blir pøsregn da...) spille minikonsert i Gamlebyen i Fredrikstad:) Så siden dere finner så mye fint på loppemarked som dere pusser opp og gjør superstilig så tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på markedet i Gamlebyen! Alltid syntes det har vært mye (unnskyld utrykket) "dritt" der, men det syntes jeg jo egentlig om loppemarked også helt til jeg har sett alle deres oppussninger !! Meget imponert over enkelte!!

Så da tenkte jeg at jeg skulle ta en titt for å se om jeg kan finne noe med potensiale :) Tror jeg var der siste for 8 år siden!! Værmeldingen er ikke helt på topp da, håper det blir opphold, ellers blir det kjedelig å traske rundt, pluss at det helt sikkert ikke er like mange som er der å selger heller!!

Noen som har vært der i år ?

Klem Hege

1 kommentar:

  1. Jeg har ikke vært der!
    Ha en fiiin dag, håper du finner noe fint!
    Klem, M

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)