søndag 28. juni 2009

Jeg har ikke glemt dere...

Jeg har ikke glemt dere altså, men litt stress, mas og varme siste uke har gjort sitt med bloggingen!

Uken ble ikke helt som ventet med sluttpakke på jobben på mandag! Ikke nok med å miste jobben, men det å søke jobber nå like før fellesferien er jo å mare i seg selv, MEN det ser ut som om det ordner seg, heldigvis, så etter denne uka regner jeg med at jeg kan ta det litt mer ro igjen og ta en laaaang ferie :)

Ellers har dere vel merket at det er vamt ute... nå kl 22:15 er det fortsatt 25 grader ute...Det gjør sitt mer orken det også!!


MEN jeg skal få postert et innlegg med alle mine flotte nett-kjøp siste uke i løpet av uka :) Der var det mye fint ;)


Ha en flott uke!! Sender dere noen isbiter, det er godt å kjøle seg på noen slike nå som det er så varmt...

Stor klem fra Hege

2 kommentarer:

  1. Ååå, de isbitene så forfriskende ut!!! Merker at det er varmt ja, og dagene flyr...
    Lykke til med jobbsøkingen, har hørt at det ordner seg for snille jenter!!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Så kjedelig å miste jobben sin da!
    Får håpe det ordner seg for deg!
    I mellomtiden får du bare nyte sommeren og en lang ferie!

    Klem Linda

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)