torsdag 4. juni 2009

Koselig boks

Jeg hadde litt god tid på Oslo s før toget mitt skulle gå i dag (ja, jeg er pendler..sukk..), så jeg gikk innom Kremmerhuset, og de hadde fått inn mange kule oppbevaringsbokser, det var tekster som : "Nål & Tråd", "Skopuss", "Brukermanualer", etc. Hadde lyst til å kjøpe flere, men de kostet fra 100 kr for liten til over 200 for stor, så jeg fikk nøye meg med denne som sa "Nål & Tråd", til 199kr!

Syntes den var ganske stilig :) Nå blir det orden i sysakene :)

Klem fra Hege

4 kommentarer:

  1. Den var kjempe søt ;) Jeg hadde virkelig trengt ett nytt system for mine sysaker ja... En tur på kremmerhuset kanskje.... :o)

    SvarSlett
  2. Oj,en slik må jeg ha.Den hvar kjempe stilig pluss at jeg har en smule dilla på bokser uten at jeg hvet helt hvorfor,he he.

    SvarSlett
  3. ),O
    lö,)
    l),
    l
    Koselig, de har jeg ikke sett.....på tide med en tur til Kremmerhuset!
    Ha en fin fredag!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Hei
    Ja jeg har Gant. Skal prøve å ta noen bilder i helga, så hvis du sender meg en mail kan jeg sende over noen til deg også. Kan godt sende :O)
    Ha en fortsatt fin helg

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)