mandag 8. juni 2009

Mer blomstring

Jeg blir gang på gang overrasket over hva som blomstrer i mitt lille blomsterbedd! Jeg vet jo at jeg har plantet mye, men blir alikevell like overrasket hver gang noe begynner å blomstre i de flotteste farger !! Denne gangen er det klematisen (2 stk) som har kommet, den har ikke fått noe å klatre på enda stakkars, men ser ut som den trives alikevell, heldigvis :)


Utrolig spennende med hage, jeg som aldri har brydd meg som sånt før jeg fikk mitt eget hus og hage, og nå er det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb; innom blomsterbeddet, og så inn i huset:) Jeg tar meg selv i å stadig sjekke status blant mine blomster, plukke litt på dem, vanne, prate litt med dem ;)

Vel vel, nå er det strax møte resten av dagen... puh.. det blir tungt MED hodepine, men skal nok komme meg gjennom det også, ellers å fant jeg FLÅTT på meg i går :( Så jeg får følge med så det ikke er infisert!

veeel... møte!

Klem Hege

4 kommentarer:

  1. Får håpe flått bittet går greit,ikke til å spøke med det altså.Ja blomster og hage for en annen mening etter man får sitt eget.Klart status må sjekkes,he he

    SvarSlett
  2. Hei :)

    Så artig at du vil være med i konkurransen!

    Så fin blogg du har, legger meg til som følger jeg! :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Så skummelt med flått. Håper det går greit.
    Ja, hage er fint og den kommer nok høyt opp på prioriteringslista til de fleste som er litt gale. Fin avkobling etter en arbeidsdag.

    SvarSlett
  4. Hei, takk for koselig hilsen inne hos meg...
    Her var det mye fint du, en god blogg med fin blanding av det meste:) Stikker innom igjen jeg, ha en god uke!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)