onsdag 10. juni 2009

Takk til dere:)

Wow, siden 8 mai har jeg nå hatt 1000 besøk på siden min! Jeg er helt sjokka, det er jo ikke mer enn 1 mnd, og så 1000 besøkende da ! Tusen takk til dere alle som har vært innom å tittet, håper dere har funnet noe spennende å se på :)

Jeg lover, jeg skal bli enda bedre, litt lite interiør for tiden, når det er sommer så driver jeg ute i hagen, og alt inne kommer litt i annen rekke! Men jeg skal bli bedre, har allerede blitt bedre til å ta bilder av ting i huset, slik som dekket bort, etc.

Håper dere vil fortsettte å titte innom bloggen min, og håper dere å fortsetter å legge igjen koselige kommentarer :)

Tusen takk!

Klem fra Hege

3 kommentarer:

  1. Helt enig,gøy og overraskende at man har så mye besøk.Koselig å følge med på andres prosjekter,og vise frem egene ting.Får mange nye bloggvenner,fortsatt god kveld til deg.

    SvarSlett
  2. Grattis da!! Morro å se sånt, jeg har enda ikke funnet ut av de tekniske ferdighetene man må ha for å putte inn sånn telle-boks i bloggen..
    -hehe, lite datakyndig nemlig!!!

    SvarSlett
  3. Hei Hege!

    Takk så mye for besøk og trivelig hilsen i bloggen! Og gratulerer så mye med mange besøkende! Det er så koselig og klart du er stolt :) Jeg var også helt i hundre over mine første tusen, ja altså, jeg blir enda ydmyget og veldig glad. Men det er spesiellt med de aller første tusen :)

    Nå skal jeg ta meg en rundtur i bloggen, og så vil jeg ønske deg en riktig Herlig helg!

    Klem/Aina

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)