torsdag 18. juni 2009

Venter på pakker i posten:)

Jeg har såklart klart å bruke penger på 2 salg denne uken.. Salget i nettbutikken "Romantiske hjem" og salget i butikken "Interiør 63º N"! Måtte jo slå til når det var salg!! Handlet ikke sååå mye da, men noen av godbitene jeg venter på er: Gant puter, Gant Håndklær, Hjerte-bakebolle og linduk... for å nevne noen :)
Jeg venter og venter, men såklart må det være noe tull, jeg har et etternavn som også er et poststed, så pakken fra kristiansund har jo såklart blitt levert på et postkontor med med samme etternavn som meg, hentet fra pakkesporingen på posten.no:

17.06.09
AVVIK I PRODUKSJONEN
Årsak: Feilsendt
Tiltak: Videresendt
ANKOMMET POSTKONTOR
REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL
16.06.09
INNLEVERT POSTTERMINAL

Hvor vanskelig kan det være å skille poststed fra etternavn da ? hehe...

Vel.. jeg lever for øyeblikket etter ordtaket "den som venter på noe godt venter ikke forgjeves..." og gleder meg vilt til pakkene kommer i posten:)

Stor klem fra Hege

2 kommentarer:

  1. Høres virkelig ut som du har handlet noen godbiter på salg! Gant håndklær er å anbefale!

    Takk for hilsen hos meg! Kjekt å få kommentarer fra bloggere jeg ikke kjenner til! :)

    Når det gjelder muffinsene, så ja har laget de selv...eller nesten da. Selve muffinsen er TORO ferdigpakke ;) Må ha det litt enkelt i en travel hverdag. Men fyllet har jeg laget av en blanding mellom kremost (naturell), smør og melis.
    Da får fyllet en veldig bra konsistens og blir farlig godt! ;)

    Ha en super dag!

    Klem M

    SvarSlett
  2. Hei igjen!
    Pakkene kommer nok fram skal du se, men det hender det går litt fort i svingene for posten.
    Det passer at du kommer innom etter klippetimen. Send meg gjerne en mail: mona@boligfryd.no så kan jeg sende deg veibeskrivelse.
    Er det wallstickersene du vil se? Jeg tar dessverre ikke kort (kun i nettbutikken).
    Ha en fin helg! Mvh. Mona

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)