onsdag 8. juli 2009

Bedre tider...

Da skal jeg bli flinkere her på bloggen igjen, jeg signerte nemlig tilbud fra min nye arbeidsgiver i går, og skal begynne å jobbe igjen 17 august..!! Syntes ikke det var dårlig... altså at jeg fikk jobb igjen så fort...!

Vi fikk beskjeden om at de la ned hele avdelingen 22.juni...23.juni ringte en av våre "konkurenter"...og 25.juni tilbøy dem meg jobb:) Måtte sjekke litt rundt men signerte da i går, og har laaang ferie :) Helt til 17. august!! Prøve å nyte ferien nå da... var ikke såå lett når jeg ikke visste om jeg hadde noe jobb igjen etter ferien, men nå er alt i boks og jeg er fornøyd!!

Elles har det blitt lite shopping i det siste... litt klær på salg.. men lite til huset! Men skal snart igang med ny trapp til terrassen og så må vi grave ut til en liten utstyrsbod!! Og når det er klart så er det på med nytt murprosjekt.. så det er visst nok å ta tak i :)

Vel.. skal bli litt bedre på blogging nå som jobb er i boks og bekjymringene er borte :)
Klem fra Hege

6 kommentarer:

  1. Hei Hege!
    Gratulerer med "ny" jobb, så fint det ordnet seg:-)
    Klem Hege.

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Det var en hyggelig start på ferien:) Smil fra Anita

    SvarSlett
  3. Skjønner godt ting blir litt usikkert når man mister jobben.Men bra du har fått deg en ny!
    Ikke så mye til huset her heller,bruker en del penger på andre ting når det er ferie og man skal kose seg.Alltid nok å ta tak i,det er det hvertfall her også.Du får fortsatt nyte din lange ferie,heldig gris he he!

    SvarSlett
  4. Det er noe til deg på bloggen min:)

    Anita

    SvarSlett
  5. Gratulerer med ny jobb. Deilig nå ting ordner seg.

    Ingunn

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)