lørdag 4. juli 2009

Blomsterbedd på hytta

Man må jo ha noe å finne på når man får "ufrivillig ferie".... så jeg laget blomsterbedd på hytta. Jobbet virkelig på for å bli ferdig før mamma og pappa skulle starte ferie, og jeg klarte å bli ferdig med beddet! Planen var også ferdigplen utenfor, men blomsterbeddet, men det er grenser for hva man rekker på 2 dager i 32 grader! hehe...
Her er iallefall utgangspuktet jeg hadde, her hadde vi opprinnelig en stor einer! Men etter at den endelig fikk gjennomgå med motorsag forrige år så var det nå plass til å gjøre noe annet !!! Men de klarte alikevell å gi meg hodepine, selv om de var borte! Makan til røtter... de var jo overalt!
Vel.. utgangspunktet:



Etter å ha båret en hel haug med steiner.... så begynte det iallefall å likne... litt :

Endelig ferdig og klokka er 19.30 på torsdag kveld...

Vel... etter litt planting av buxboms, lavendel og store prestekrager så ble resultatet slik:

Planen er som sagt å fylle opp så bare 1 rad med stein synes... og så legge litt ferdigplen!! Men det får bli senere i uka!
Mamma og pappa ble iallefall veldig fornøyde :)
Nå er det film med sambo :)
Klem fra Hege!

2 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint!!
    Ha det fint på hytta, og nyt ferien -den varer nok ikke evig!

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært! Ble jo kjempe flott dette:) Hvor kjøpte du steinene?

    Smil fra Anita

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)