onsdag 15. juli 2009

En trapp er blitt til...

Siden jeg ikke klarte å ta noen bra bilder i går til innlegget "en trapp blir til...", så har jeg vært ute å knipset noen nå:) Resultatet ble veldig bra syntes jeg altså, bare å få noen stilige blomster/planter på plass! Jeg ønsker meg en stilig krukke på hver siden av åpningen med buxbums-kule eller noe sånt.. Hva tror dere?


Dere skal få se bilder tatt litt lengre unna, slik at dere ser hele huset og terrassen med trappa, men først må jeg få rydda opp..hihi...
I dag skal jeg rydde opp i kapp og rester etter trappelaging, samt en liten tur til sverige og på middagsbesøk hos et vennepar :) Det blit veldig koselig! Sees alt for sjeldent!!
Klem fra Hege

4 kommentarer:

  1. Så flott trapp. Jeg liker slike som man kan umerkelig gå ned og opp. Om du skjønner. Slik er denne.

    Ha en fin dag.

    Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Hei. Den ble jo kjempeflott. Tror det vil gjøre seg med litt blomster og busker på begge sider av åpningen, ja.
    Klæm

    SvarSlett
  3. Det ble kjempeflott! tror det kan bli veldig fint med et par buksbomer her ja. Favoritter her hos oss er hortensia og lavendel så de kan jeg anbefale.
    Ha en finfin uke videre:)

    SvarSlett
  4. Det ble utrolig fint!!! Kommer til å bli knallfint med en krukke på hver side!
    Ønsker deg en fin dag!
    Klem fra Livy

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)