fredag 10. juli 2009

Min første award :)

Tusen takk Anita i Bygging av drømmehuset for denne awarden! Min aller første;) Jeg er sååå stolt :) Og sender den såklart rett tilbake til deg :)




Jeg vil gjerne å få gi den videre til andre blogger jeg elsker å titte innom :

-> Tomine's hjem <-

-> Ralfefarfars paradis <-

-> Camilla at home <-

-> Hvitstil.com <-

-> Frk T <-

-> La ville de Mille <-

-> In my garden <-

-> Villa Creme <-

-> Lenemora's verden <-

-> Emmelines <-

-> Tina <-

-> Livs Lyst <-

Nå skal jeg ut å laste av hengeren, pappa kommer snart og skal hjelpe meg byggge ny trapp etter at utbyggeren faktisk har klart å bygge et stødig og pent rekkverk :) Skal legge ut bilder etterhvert :)

Ha en fin dag :)

Klem Hege

7 kommentarer:

  1. Tuusen takk snuppa- du er snill:-)
    Ha en fin dag, klem Hege.

    SvarSlett
  2. Tusen hjertelig takk, det var en superkoselig feriegave ja! Mange klemmer til deg fra meg. Kos deg i ferien og helt til midten av august...! Herlig! Klæmmer fra Tina

    SvarSlett
  3. Tuusen takk! Så hyggelig at du tenkte på meg;)
    Helt fantastisk at dere fikk ordnet det rekkverket!! Så flink du er til å jobbe ute- mine bed roper på hjelp!!
    Ha en super helg!!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for awarden,veldig uventet men utrolig hyggelig!
    Veldig koselig å følge med på din blogg også.
    Takk igjen og god helg!

    SvarSlett
  5. Hei du!: )

    Tusen, tusen takk for award.. Det setter jeg stor pris på!: ) Jeg skal lage et award innlegg imrg jeg, nå stresser jeg litt fordi jeg skal på fest om 3 kvarter og ikke har begynt å ordne meg enda.. Ønsker deg en SUPER lørdagskveld,

    Klem fra meg: )

    SvarSlett
  6. Heisann!!
    Gratulerer så mye med award til deg og
    tusen tusen takk for award:-)
    Er litt på etterskudd med blogging for tiden så det ble litt sein tilbakemelding fra meg;) Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  7. Tusen tusen takk for awarden, je har hatt en laaang bloggeferie som snart ser ut til å ta slutt, så jeg har ikke fått fulgt opp idet hele tatt, derfor denne sene tilbakemeldingen.

    Jeg blir helt varm om hjertet når det er folk som liker bloggen min, det er oppmuntrende!

    Ha en fin dag!

    Klem Lenemora

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)