tirsdag 28. juli 2009

Nye gardiner på soverommet på hytta

Uken som har gått har jeg både sydd gardiner til hytta og vært på hytta(ikke på samme tid da men..)!

Siden det har vært en del oppussing på hytta i det siste, så fant jeg ut at jeg kunne bidra med gardiner til soverommet mitt på hytta! Der er det 2 stk små vinduer som trengte noen koselige gardiner... og siden jeg har sett så mange fine gardiner på blogger så fant jeg ut at jeg ville sy noen litt anderledes!! Merker at jeg har fått sydd litt siden jeg fikk symaskinen til jul, disse gardinene gikk vesentlig fortere å sy enn hva mine første gardiner, kjøkkengardinene, gjorde.

Testing av gardinene må til...

Og så må de jo strykes også, selv om de skal rulles opp og at det er minimalt av dem som faktisk vil syntes.

Slik ble resultatet, rommet er litt mørkt, samtidig som det er sol ute... dårlig kombinasjon når man skal ta bilde, men det er ikke bra å klage på solen, det har jo vært så lite av den i år..så... håper dere får et visst bilde av gardinene iallefall! Jeg ble kjempefornøyd :)

Nå skal jeg ut å klippe plenen, når man er borte fra plenen noen dager og det i tillegg er sol og regn annhver dag, da vokser plenen som ugress ;)

Stor klem fra


3 kommentarer:

  1. gurimeg så flink du er... jøss... skulle ønske jeg var så flink å sy. takk for hilsen til tomines bursdag.. ha en fin fin uke... tross regn her hos oss... fremdeles....

    SvarSlett
  2. Så stilige gardiner du har sydd!
    Flinkis!
    Kjempefin trappen til verandanen ble!
    Kjekt med en snill og snekkerkyndig pappa!

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  3. Gardinene ble veldig fine!Er jo litt gøy å sy selv også,selv om det er litt jobb.Kjempe fin trapp til varandaen også,gjør seg med litt potter og busker.At det er billig er vel bare et pluss syntes nå jeg,viktigste er jo hvor fint det ble!!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)