lørdag 18. juli 2009

Nyklippet plen og tur til Hvaler

Den flotte dagen i går ble brukt til stell av hagen :) Så nå er det nyklippet plen og orden i hagen igjen, tenkte jeg måtte dele noen bilder med dere! Begynner å bli veldig fornøyd med den lille hagen min, nå gjelder det bare å bli ferdig bak huset!! Men det er det jo svært få som ser.. hehe.. men jeg vil ha det fint der også ;)
Slik ser forresten blomsterbeddet mitt ut for tiden, det er litt som blomstrere, men jeg venter på gerorginene som hvert øyeblikk springer ut :)
Ellers skal vi snart reise til Hvaler! Til et søskenbarn av sambo :) Det blir koselig, synd været ikke er så bra, men det pleier det heller ikke være! Vi pleier nemlig å grille under en parasoll ;) Og siden det nå regner, regner jeg med at det blir slik i år også! På veien tenkte jeg å stikke innom butikken "på låven" for å se om det er noe spennende der :)
Ellers står yoghurten til drypping! Tenkte jeg skulle ta med meg tatziki til grillingen på Hvaler, tatziki passer liksom som saus og dressing til det meste!! Elsker Tatziki, så da er det vel på tide å gjøre ferdig både den og marinere kjøttet vi skal ha med og sånt. Vi pleier å gjøre det sånn at alle tar med deg det de skal grille, og så order eierne av hytta med tilbehør! Grei måte å gjøre det på :)

Ha en fin lørdag!
Klem fra


3 kommentarer:

  1. Grei ordning det, å ta med det man spiser.
    Veldig fin hage! God tur og forsatt god helg!

    SvarSlett
  2. God tur! Jeg er også på Hvaler, så måtte liksom gi en kommentar, vettu:) Herlig, ikke sant? Låven har masse flott, var der i uka.

    I dag var det loppis, og i morgen er det ævsjon (som vi sier i fr.stad) kl 13 på floren skole. Tror det blir bra!

    Hvalerhilsen:)Storeflittig

    SvarSlett
  3. Håper du får en fin tur til hvaler selv med regn.Tatziki er super godt!Flink du er som lager det selv.Pleier å ha den ordningen med grilling vi også,veldig greit.Hvertfall når man er flere som samles og ikke alle liker det samme.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)