onsdag 22. juli 2009

Planter på trappa, moreller og besøk

Da har jeg endelig fått kjøpt buxbums og potter til å ha på den nye trappa! Det var ikke et helt billig kjøp, MEN det ble veldig fint, og det er jo det som teller... eller?.. hehe..




Plantene og pottene er kjøpt på slettevonlds avdeling på Årum i Sarpsborg! Syntes de har mye bra i busker, planter, blomster og potter til en ikke så alt for ille pris:)
Ellers var jeg en tur på hytta i går, og på morellslang..*ler*...

Jeg var blå-lilla både på hendene og leppene og i munn.. hehe..så kunne ikke akkurat si at jeg ikke hadde spist moreller... MEN er det noen som vet om det går ann å ta stiklinger fra morelltrær? Har så lyst på morelltre i hagen, og kunne ta tenkte meg disse supergode søte bærene, er det noen sjans til at jeg kan klare å plante disse på et vis?

Håper noen kan hjelpe meg med dette...

Ellers har vi vært en tur på svinesund i dag, fikk besøk fra andre siden av oslo, så vi tok en tur til sverige og så serverte jeg pizza hjemme etterpå! Veldig koselig. Minste mann som var med er ikke 2 uker enda engang..liten søt baby:)

Vel.. nå er det opprydding som står for tur!

Klem fra

2 kommentarer:

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)