søndag 2. august 2009

Ostehøvel og postkasse etterlyses!

Jeg har ikke vært helt i bloggehumør i det siste... det har nesten bare regnet, og det har vært lite innkjøp til hus etc. Eneste kjøp som er gjort er klær på salg!! Jeg har blant annet fått min første "drakt"...Lett etter en dressjakke lenge, men siden jeg ikke er noen størrelse small, så er det sånn at alle akkurat ikke går igjen...MEN jeg fant en på salg... 50% på Cris i Fredrikstad!! De hadde ikke igjen bukser da, så jeg kjøpte skjørt.. men jeg eier altså en drakt! Hurra..!!

Vel.. så tilbake til overskriften: Jeg ønsker meg såå en slik postkasse fra Bruka Design!! Jeg har sett dem i en butikk på mosseporten men da jeg var der sist så hadde de såklart bare igjen den brede typen (rakk ikke spørre om de fikk inn andre igjen), og det var av denne typen jeg kunne tenke meg ( ikke rød da men...). Noen som vet om noe sted i Østfold de har disse? Eventuelt nettshop. Mitt andre ønske er en ostehøvel. Jeg har hatt en liknenede denne, men med treskaft, og tror du ikke den rett og slett røyk i sveisen :( Hjemme hos mamma og pappa har de mistes håndtaket og slik, men da har pappa fikset dette, men min bestemte seg for å ryke i sveisen! Elsket denne ostehøvelen, syntes ikke det blir like god ost med den jeg har uten riller...!!
Fant som sagt denne på nett, med tinn-håndtak og gavepakning til kr 348 på smijernsbua.no, men syntes det var litt dyrt når jeg ikke har behov for tinnhåndtak eller gavepakning ;) Trenger bare en enkel med tre-håndtak:)
Håper noen kan hjelpe meg med mine ønsker!!

Ha en fin uke!!
Jeg har heldigvis 2 uker ferie igjen ( siden jeg begynner i ny jobb 17 august), men gubben skal på jobb i morgen stakkars!!
Stor nattaklem fra

9 kommentarer:

  1. De postkassene er kjempelekre :) Men vet ikke hvor du får tak i de på din kant av landet, dessverre!

    Kos deg med ferien :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  2. Kan ikke hjelpe med verken postkasse eller ostehøvel, men stilig var begge to.

    SvarSlett
  3. Hei hei!

    Postkassen fra Bruka er kjempefin! Kunne tenkt med en sånn selv jeg! Nedover i Østfold vet jeg ikke hvem som selger den, men jeg tror Ting i Oslo selger den. Men du kan gå inn på www.brukadesign.se og ta kontakt med de så gir de deg navn og adresse til forhandlere i Norge.

    Lykke til! :)

    SvarSlett
  4. Tusen tusen takk for awarden, jeg har hatt en laaang bloggeferie som snart ser ut til å ta slutt, så jeg har ikke fått fulgt opp idet hele tatt, derfor denne sene tilbakemeldingen.

    Jeg blir helt varm om hjertet når det er folk som liker bloggen min, det er oppmuntrende!

    Ha en fin dag!

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  5. Hei:)
    Har ostehøvler....men ikke med tre håndtak....men si fra hvis et annet håndtak duger...så sendeer jeg deg gjerne en i posten:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Kan desverre ikke hjelpe noe særlig med noen av delene.Men jeg vil bare si at jeg støtter deg i at ost med riller er best!he he.

    SvarSlett
  7. Hei Hege!
    Har dessverre ikke sett dem i Østfold, men så dem tidligere i sommer i Str.stad..- vet jo ikke om de har dem nå da men...
    Lekker er den uansett!
    Ha en fin dag, klem Hege.

    SvarSlett
  8. Heisann:)
    De har denne postkassen på Jeløya, hos fargehandleren som heter Ulrik Larsen, de har også en liten koselig interiørdel.
    Lykke til!

    SvarSlett
  9. Brika postkasser selges av Brynem på Torp i fredrikstad. (Idag hadde de kun blå igjen da..)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)