torsdag 3. september 2009

Det er høst..

Hei på dere..!

Jeg vet jeg har vært borte lenge nå, men det har vært litt styr med ny jobb pluss at det ikke har skjedd så mye nytt her hjemme og det har derfor ikke vært så mye nytt å blogge om!

Men nå sitter jeg inntullet i mitt "perfect home" pledd og titter ut på det triste været..: REGN! Det er ikke som er mer deprimerende enn regn..!! Heldigvis er det forholdsvist lyst ute enda, men Østfold-vintere er triste greier!

Vel.. litt status..: Jeg har fått tak i ostehøvel, lik høvel men med platikkhåndtak fra bjørklund!! Er kjempefornøyd! Vi lette faktisk en stund.. hehe.. og så plutselig dukket de opp på Coop Extra av alle steder... og etter det så jeg akkurat de samme på Christiania glassmagasin..!!

Postkasse har jeg ikke fått tak, men nå har jeg fått et tips om jeløy, så da får jeg få sjekket ut stedet etterhvert :) Tusen takk for tips "En hvit drøm" :)

Det går bra i de nye jobben også, litt lengre pendlevei, og litt mere reising i norge, har det blitt, men det går greit:) Dessuten er det bare å ta hjemmekontor hvis det ikke er noe spesielt som skjer på kontoret eller hos kunde:)

Jeg har også fått tak i photoshop og sitter stadig å leker meg litt med dette programmet, ganske morsomt :)

Vel, håper inspirasjonen for å blogge kommer litt tilbake, for nå som hagen er avblomstret og det regner ute så er ikke blogg-inspirasjonen på topp! Ikke har jeg noen spennende prosjekter på gang heller... men men.. kommer nok tilbake..;)

Legger med noen kloke ord jeg fant i anledning mamma og pappas 30års bryllupsdag:


Klem fra

4 kommentarer:

  1. Hei!

    En slik postkasse ønsker jeg meg også! Vet om flere her i Vestfold som selger dem,så du får si fra hvis du forviller deg over på den "rette sida", haha:)

    Ha en fin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake!

    Trur nok det er fleire som kjenner på at sommaren er over og at hausten kjem og er mørk og tiltakslaus. Vi får håpe på sol og gle oss til fine haustfargar:)

    Anita

    SvarSlett
  3. Man finner de fineste ting på de utroligste steder- eks.vis Coop:-)
    Ta deg tid til å leve også- tenker jeg når det blir FOR mye stress!
    Ha en trivelig helg, klem Hege.

    SvarSlett
  4. Sant så sant! Fint...
    Ingen store skader skjedd... Det er godt det ikke bare er meg som er litt klumsete av og til. :) Kan det ha noe med alderen vår å gjøre kanskje? Vi er jo begge 27... :)
    Ha en flott helg! Jeg skal ha fokus på å være litt mer "våken".
    Klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)