mandag 28. september 2009

Hjemme fra Rhodos og litt Shopping før jeg dro...

Da har vi kommet oss hjem fra Pefkos på Rhodos, og 29 grader i skyggen og 25 grader i vannet!! Vi har hatt en deilig ferie :) Selv om jeg har klart å dra på meg en forkjølelse og er i dag "potte tett"...Det siste der er veldig moro når man skal fly... følte jeg gikk i min egne lille bobble i hele går... hørte knapt hva som foregikk utafor hodet ;)

Ellers fikk jeg endelig vært en tur på Home & Cottage på vinterbro før vi dro...Gubben var i oslo på jobb sammen med en kollega og jeg fikk sitte på jeg også. Og tror du ikke gubben hadde parkert på en parkeringsplass på vinterbro..hvor skiltet til Home & Cottage bare lyste mot meg:)
Så da måtte vi jo titte innom... og jeg klarte jo å kjøpe noe småtteri!
Kjøpte 2 par sengesett til meg selv på salg :) Og 1 par i julegave (..da er 1. julegave i boks), samt nye høye puter og en sånn dørmatte med en blå stjerne på, veldig stilig!
Skal legge ut bilder til dere senere i dag :)

Var også innom kjøpesenteret der, og der fikk jeg 2 par stilige sko på salg:) Slenger med bilder av disse også når jeg får tid i kveld :)

Da er det tilbake til litt jobbing, kombinert med nysing og tette ører ;)

Vi snakkes

Klem

3 kommentarer:

  1. Hei Hege, tenker det var godt merd litt sommer og sol ja!
    Her i Trondheim har det regnet omtrent ustanselig nå i flere uker!
    Det var et oppbrudd på regnet i dag, det ble avløst av et par kraftige hagelskurer!
    Gleder meg til å se hva du har shoppet.

    Ønsker deg en fin uke!
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Hei Hege!
    Velkommen hjem,heldiggris..!
    Gleder meg til å se hva du har kjøpt for noe fint:-)
    PS! God bedring:-)
    Klem Hege.

    SvarSlett
  3. Hei Hege
    Takk for koselig melding.
    Pådro meg snue på flyet hjem jeg også. Håper ikke det er svine influensa,ha, ha. God bedring.
    Klem Kristin

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)