torsdag 17. september 2009

Jeg er klar....

Jeg er klar til å oppsøke litt sol og sommer! Har jo ikke vært allverden av det på østlandet i år, så kommer ikke sommeren til meg, så får jeg ta meg en tur til sommeren i stedet, og turen går til Rhodos!
Prognosene(pent.no) ser jo slettes ikke værst ut for uka som kommer, så blir det slik når jeg drar så er det jo bare deilig, er det noen dager med litt skyet og rusk så får man heller benytte sjansen til å se ting.. slik som Lindos, hovedstaden og gamlebyen Tenkte jeg fikk sende med noen fristebilder:


Stedet heter Pefkos og ligger ikke langt unna Lindos! Noen som har vært her tidligere? Stedet blir iallefall omtalt som en badeby, og det passer meg helt fint :)
Ellers så må jeg si at jeg er ganske overrasket over dere der ute, selv om jeg har vært helt elendig på blogging i det siste så er det alltid noen som titter innom siden min...Det er utrolig moro å se! Over 2500 har tittet innom siden min, og jeg kan vel ikke være noe dårligere enn andre, men sier at når jeg nermer meg 5000 besøkende så skal jeg få kjøpt en liten belønning til en av dere!! Men jeg er ikke helt der enda, så jeg venter litt med å legge ut noen "konkurranse", men det kommer om ikke alt for lenge...
Begynner å få litt overskudd igjen etter å ha begynt i ny jobb med masse reising og, så blir nok litt flinkere igjen snart!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)